maandag 6 februari 2012

MAANDAG



Zondagnacht.....zzzzzzmmmmmmm.....een mug!
Ik heb geen zin in een muggen-jacht en sla de deken van me af om 'm meer keuze te geven dan mijn gezicht......Niets is zo ergelijk als een jeukende muggebeet op je neus.

7.00 uur en er staat een piepende hond naast mijn bed. Meestal gaat Etienne, die meer een vroege vogel is eruit voor een wandeling maar dit keer slaapt hij of hij houdt zich slapende. Nou in zo'n vroege wandeling heb ik ook totaal geen zin dus ik neem slaapdronken een enthousiaste hond mee naar beneden en zet haar in de tuin. Als ze echt nodig moet zal ze wel ergens tussen de planten gaan zitten....(niet dus want ze plast nooit in de tuin).

...zo ik ben het hondengepiep kwijt!
Voor mij part blaft ze naar alle vroege vogels die over de dijk achter ons huis aan het trimmen zijn....en hopelijk blaft ze de buren gelijktijdig ook een beetje wakker want hun twee keffertjes, die altijd buiten zijn blaffen ons ook af en toe een beetje gek!

Nee blaffen doet ze niet....ze is waarschijnlijk gewoon op de ligstoel gaan liggen en wacht geduldig haar wandeling af.

9.00 uur....ga er toch maar uit....In de badkamer mep ik een goedgevulde mug dood.....met bloed van echtgenoot want ik heb nergens een jeukende steek bemerkt.

Maandag: Marlieke komt de auto terug brengen....We maken wat poffertjes en drinken wat.
Daarna gaan we even shoppen en breng ik haar met nog een paar vergeten dingetjes en haar vouwfiets terug naar haar nieuwe flat.
Haar kamer ruikt naar wasverzachter en aan de waslijn in haar kamer hangen haar dekbed, handdoeken en theedoeken te drogen, de koelkast is gevuld met eten en de vaat is gedaan......

Ze heeft het reuze naar haar zin en het is fijn om haar zo gelukkig te zien!

Een nieuwe fase voor ons allebei....bij elkaar op de koffie......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....