maandag 23 januari 2012

TANDARTS

Vandaag een afspraakje met de tandarts. Zie er altijd tegenop, niet dat ik bang ben maar meer, hoe-lang-moet-ik-dit-keer-weer-wachten....De vrouwelijke tandarts houdt niet van op tijd zijn. Ze komt vaak al 30 minuten na haar eerste afspraak de praktijk binnen kakken en gaat tussen haar afspraken door naar haar kantoortje om weet ik wat te doen.
We hebben al een weddenschap staan over de wachttijd.

Neem dit keer mijn boek maar mee (in de wachtkamer liggen van die stomme blaadjes over vissen en golf en de krant is meestal al in gebruik door andere 'patienten'). De enige die in huis graag gaat is Etienne, maar dat komt vooral omdat ze erg mooi is!


Op de beneden verdieping wordt op dit moment flink ingepakt. Er staat al een stapeltje boxen klaar om richting Monash te gaan maar er zal ook een hoop achterblijven ben ik bang....maar ze heeft belooft het opgeruimd achter te laten en alle troep in de kasten te proppen zodat ik haar kamer in kan pikken en ook een eigen kantoortje krijg. Zal wel fijn zijn om mijn computer van de eettafel te verkassen en eindelijk weer eens een gezellige tafel zonder computer in de woonkamer te hebben!

Het belooft weer een warme dag te worden, de gordijnen en luiken zitten weer dicht om de warmte buiten te houden. Vanmiddag lekker op de fiets richting strand voor een duik in de zee. Wel heerlijk om zo dichtbij de zee te wonen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....