donderdag 15 december 2011

KERST VIERING NR.......

Vandaag lekker weer.....
Om vier uur wordt ik weer op het werk verwacht om mee te helpen met de jaarlijkse kerst BBQ wat georganiseerd wordt voor de bewoners en hun family maar ook een beetje voor het personeel.

Maar voordat ik daar naar toe ga eerst op de fiets naar het strand om wat foto's te maken om bij mijn jaarlijkse Kerst E-mail te plakken. Nou daar zit je dan met je kerst atributen en hopen dat er niemand anders op het anders zo lege strandje zal zijn....

Helaas er liepen wat wandelaars rond en de politie op hun quad bike... ze zullen wel gedacht hebben wat een raar mens!!!!

Straks nog even op maat maken en dan zijn ze klaar om ge-E-maild te worden!

Een van de vele......

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Schitterend.(de foto) Voor de rest is het afzien geloof ik. Hier is het ook afzien. Gisteren voor de 3de keer buitenshuis gegeten. Kan er niet meer tegenop rennen.(lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Hi Marga..nog een paar. Als afsluiting een paar vette oliebollen en dan maar afwachten of de bikini nog past!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey zussie, die foto's heb je zelf gemaakt??? Gaaf man, ik dacht dat je die van internet had geplukt, hij is echt super!! Ik heb toch een crea zussie hè!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Hi Jet, heb er nog veeeeeeel meer...dat heb je met digitale camera's. Computer-memory-vervuilers zijn het met de grote hoeveelheid foto's die op je computer terecht komen.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....