zondag 4 december 2011

iPAD

Ik heb er ook een.....een Apple speeltje, een iPad. Dus eindelijk hoor ik er binnen ons gezin ook bij!!!!!
Een iPhone is aan mij niet besteed want mijn mobiel ligt of leeg in mijn tas of ie ligt ergens thuis op te laden. Als ie afgaat kijk ik meestal anderen aan waarom ze hun telefoon niet opnemen of ik hoor het zo wie zo niet eens.....

Maar gisteren zijn Marlieke en ik de stad in geweest om te kijken waar ze de beste deal hadden voor een iPad. We hebben een nieuwe Apple store waar al hun producten uitgestald staan en waar enorm veel personeel, in de vorm van jonge techneuten rondloopt, om je wegwijs te maken in Apple-land. Bij Myer hadden we em ook al zien liggen waar ze als actie een iTune card van 20 dollar erbij kado deden......Bij de officiele store konden ze de prijs matchen met een ander warenhuis en dit gaf maximaal 15 dollar korting.....dus wij terug naar Myer voor de extra kaart en klantenkaart punten. Helaas gold dat alleen bij een ander product maar de beste man kon ons wel 20 dollar kontant korting geven....(prima....eens een zeeuw, altijd een zeeuw en 20 dollar is 20 dollar wat gelijk staat aan toch een uur hard werken).

Dus kwamen we thuis met een nieuw speeltje....waar hoe kan het ook anders Etienne en Marlieke mee aan de slag gingen.
Eerst moest er software gedownload worden......daarna werden er een paar apps op gezet...toen we bij de e-mail dingen kwamen wilde ET zijn inbox d'r ook op gooien en toen moest er even duidelijk gemaakt worden voor wie dit speeltje eigenlijk was bedoeld!!!! Ikke dus...en ikke hoef geen sport apps, geen financieel nieuws, geen overvolle inbox van manlief en geen andere dingen die me niet intereseren.
De eerste spelletjes sudoku zijn gespeeld, we hebben gisteren Flikken Maastricht gekeken via de Apple tv gevoed door de iPad...vanochtend stond het hollandse nieuws aan....ik kan mijn mails doen, de krant lezen, zelfs mijn weblog bijhouden.......tot nu toe is het allemaal nog spannend!

Ondertussen hebben we een leuk paars hoesje op Ebay gekocht, is op mijn scherm geen vingerafdruk-loos plekje te vinden en kijken Etienne en Marlieke uit naar maandag als ik weer aan het werk mag......dan kunnen zij lekker spelen op mijn iPad........

6 opmerkingen:

  1. Zozo Moeders!! Zelfs ik heb deze nog niet - de nieuwste van de nieuwste...

    Geniet ervan!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ hi Chris, Gaaf he.....het is even leuk speeltje hoor!
    Maar moet nog veel leren Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een echte apple family he!!! Rens is ook nog op zoek naar een ipad, zelfs Rens is door het apple virus besmet geraakt (thanx to chris en ET)en dan kan je ook wordfeuten marianne, das wel leuk, nou ja zolang je kan winnen... En Whatsappen kan je dat nu ook????

    Veel plezier ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ appeltje appeltje .....niet echt voor de dorst maar wel heel leuk.
    en dat wordfeuten en whatsappen zal ik eens opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wordfeuten is scrabbelen en whatsapp is gratis sms-en

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ ben alleen nog maar druk aan het sudoku-en!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....