vrijdag 28 oktober 2011

ZEBRA

Om 7.30 worden we wakker van een auto die zijn motor laat ronken onder ons slaapkamer raam. Even later nog eentje en we horen de buren wat met elkaar bespreken......Als we door het raam naar buiten loeren staan er 3 taxi's en een vierde arriveert..... Omdat onze bel het weer eens laat afweten hebben we niet gehoord dat de taxi's voor ons zijn!!!! Dit is al de vierde keer in korte tijd dat iemand voor ons een taxi besteld via het internet...

Wie o wie heeft er zo'n hekel aan ons om dit 'grapje' met ons uit te halen.

Stap maar weer naar buiten om me te verontschuldigen tegenover de taxi bestuurders en vertel ze dat dit niet de eerste keer is dat dit gebeurd. Ben zelfs nog even naar het politie buro geweest om te vragen wat er aan gedaan kon worden maar de agente had er duidelijk geen zin in en wist ook geen zinnig antwoord te geven.

Daarna naar de kapper....
Of ik tevreden was met de vorige highlights die ze 4 maanden geleden in mijn haar hebben gezet? Ja was mijn antwoord...'graag hetzelfde om de uitgroei een beetje te verdoezelen'.... en omdat ik straks doorga naar mijn werk laat het fohnen maar zitten (zo bespaar ik toch weer een aantal tientallen dollars). Met een nat hoofd de zaak uit...... en als ik thuis kom en het resultaat in de spiegel bekijk schrik ik toch wel een beetje...

In plaats van blond ben ik opeens een aantal tinten donkerder....met flink zichtbare blonden strepen a la zebra....vooral als ik het op een staart draag!!!!!!!!!

Grrrrrrrrrrrrrr waarom luisteren mensen toch nooit....of drijven ze hun eigen zin door!

st lucia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....