zaterdag 6 oktober 2012

WARM, KOUD....


Het weer in Melbourne is op dit moment net zo wisselvallig als waar de stad om bekend staat.
De ene dag zit je lekker buiten in een korte broek terwijl de volgende de kachel weer loeit....
Vandaag nat en koud....jammer voor iedereen die het weekend vrij is!

Vannacht gaat de zomertijd weer in en moeten we weer een uurtje vroeger uit de veren....Nou heeft dat niet zoveel impact op ons volwassenen want we blijven gewoon een uurtje langer uitslapen maar dieren en kids hebben een ingebouwde klok en hebben hier maling aan....Dus Jazz morgen een uurtje later uit!!!!!!

Maandag mogen we weer grof vuil buiten zetten en de hele dag rijden er vrachtauto's door de straat om bruikbare spullen uit onze troep te plukken....van de zooi die we buiten hebben staan is alleen een kapotte koffer nog over.....

Marlieke is gisteren weer de auto op komen halen.....meestal blijft ze een paar uurtjes....hoopt ze dat de Ruzzle-inbox vol is met spelletjes (wat dat betreft is ze net zo fanatiek als haar vader om haar grootouders te verslaan met dit woordspelletje).
Ze had een cadeautje voor Jazz bij zich die loopt nu rond met een wit floppy konijntje....

en op mij werd weer een heel scala aan nieuwe kapsels uitgeprobeerd!!!! Heerlijk al dat gefriemel....

Ze had me ook nog even tuk door me voor de computer te zetten waar ik heel geconcentreerd een spelletje moest doen en waarbij, terwijl ik heel serieus bezig was, opeens een scary face tevoorschijn kwam met een akelig hard geluid. Ik geloof dat ik flink naar achter schoot met stoel en al en Marlieke had de grootste lol....de tranen liepen over haar gezicht....

Misschien gaan we volgend jaar samen vrijwilligers werk doen bij Monkey Mia boven Perth. Ze was dit al langer van plan en toen ik zei dat me dat ook leuk leek wilde ze dat ik ook mee zou gaan. Moeder-dochter-uitje.....sinds ze het huis uit is is ze wel heel gezellig geworden hoor!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Warm weer, koud weer... nog altijd beter dan t Hollandse weer, we gaan de herfst in met al zijn schoonheden maar ook met de bijbehorende regen en wind...!
    Monkey mia had beter Fish Mia kunnen heten, maar lijkt me wel mooi, van zulke vissen kan ik dan nog wel genieten zolang ik niet in het zelfde water hoef te zwemmen, lijkt me leuk om dat met Marlieke te doen!!!Ik zal de Melbourne klok weer gelijk zetten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ We zouden niet meer afgeven op het hollandse weer toch?

    Ben benieuwd of het Marlieke lukt een plaatsje te krijgen voor ons als vrijwilligers....Is het niet de droom van ieder meisje om 'iets met dolfijnen te doen' als ze groot zijn, dus ik denk dat er animo genoeg is voor dit vrijwilligerswerk

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....