vrijdag 14 september 2012

VOGEL POEP

Sinds de buren hun tuin vol keien hebben gestort en ik mijn dekking in de olie heb gezet heb ik een nieuwe 'hobby'.

Iedere dag komt er een mysterieuze vogel op mijn dekking poepen en iedere ochtend sta ik met de tuinslang en een emmer sop de sh*t van mijn houten planken af te schrobben.

De buurvrouw had wel eens gevraagd of ik ook last had van de vogels die zo aardig waren een souvenir achter te laten en ik dacht altijd ach die paar witte spetters dat maakt me niet uit......

Die poets ik eens in de zoveel tijd wel weg met een bak water...

Maar ik geloof nu welke souvenirs ze bedoelt; van die hele grote kwakken waar niet overheen te kijken is...met een wit centrum met sliertjes bruin en witte spetters van ongeveer een meter er om heen.

Eerst dacht ik nu ze niet meer in de aarde van de buurtjes kunnen vroeten dankzij de keien zitten ze in mijn bloempotten. Met gekleurde rietjes die ik in de aarde heb gestoken dacht ik ze wel weg te kunnen jagen......

Niet echt want toen werd er een eindje verder op de dekking gepoept.


Hierna wat rietjes boven het poepveld aan de rieten schutting gestoken....wie weet wist dit het te voorkomen.

Vanochtend meteen uit het raam gekeken of mijn dekking poepvrij was.

Nee dus!!!!!!!!!!

Nu lag het aan de andere kant van de potten op de planken.

Vanochtend dus de hele schutting vol rietjes gestoken en als extra afschrik middel wat zilverfolie....


De buren zullen het niet echt een mooi gezicht vinden, maar als ik ze zie zal ik zeggen dat het tijdelijk is....
(.... heb vast nog een brownie point van het flesje wijn van gisteren!)

Afwachten maar.....

Wordt vast vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....