zondag 1 juli 2012

SINGAPORE

Net geland op de tussenstop in Singapore.
Altijd lang dit stuk maar het langste traject zit er gelukkig nu op!

Zat naast een Aziatische man die steeds in slaap viel en de neiging had op mijn schouder te belanden. Hij had gelukkig geen knoflook gegeten...
Het eerste stuk weer een aantal films gekeken en de laatste paar uren heb ik gemist want ik werd na het ontbijt weer 'wakker'. Vreemd dat ik daar doorheen heb geslapen want meestal maken ze je wakker op je stoel rechtop te zetten.

Werd voor de vlucht naar Singapore nog opgeroepen; of mevrouw P naar de balie wilde komen....had nog even de hoop op een onwaarschijnlijke upgrade maar helaas er bleek iets mis te zijn in de computer met mijn paspoort. Zou Australiƫ niet binnen kunnen komen maar voordat ik mijn paspoort gepakt had was het alweer geregeld!

Nog een paar uurtjes wachten tot mijn laatste vlucht vertrekt. Als het goed is heb ik weer een lekkere plek bij de nooduitgang met heeeeeel veeeeeeel beenruimte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....