dinsdag 5 juni 2012

JARIG


Vandaag was ik jarig en vierde dat voor de eerste keer in 33 jaar weer samen met mijn ouders, broer en zus (+ neefjes en nichtjes). Helaas waren meneer X en onze 3 kids er niet bij.

Rond een uur of half vier kwam Femmy uit school langs en liep met iets achter haar rug het huis in.....even later gingen de ramen open op de eerste verdieping en werd de tuin versierd met vlaggetjes....



Gisteren de hele dag regen en morgen ook maar vandaag zonnig en we hebben lekker buiten gezeten en ge BBQ-ed.....(nu 23.00 klettert de regen alweer naar beneden)

's Morgens stond er een mooi boeket rozen onderaan de trap van meneer X die op dit moment hard aan het werk is in Aussie en mocht ik een paar kaarten openen. Toen ik op weg naar de supermarkt ging werd er nog een prachtige bos vol met oa zonnige zonnebloemen afgeleverd van mijn schoonmoeder en even later kwam ook Robert met een bos rozen aanzetten....Lang geleden dat ik zoveel bloemen in huis heb gehad!
Ben trouwens erg verwend met een pandora armband, oorbelletjes en een tegoedbon voor een solex tochtje door Walcheren.

Na het eten hebben we nog een lange serie dia's met z'n allen gekeken van toen we alledrie baby en kleuter waren.....

Wat waren we allemaal nog jong......
&
Waar blijft de tijd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....