vrijdag 29 juni 2012

HAARLEM



Na de ochtend koffie zijn we op pad gegaan om een rondje, wat Chris normaal op zijn skeelers rijdt in zijn woonplaats te maken. 

Ik op zijn fiets en hij op zijn skeelers....

of liever gezegd: hij op zijn snelle skeelers en ik er puffend achteraan! Wat kan die snel skeeleren (en gelukkig ook goed remmen)...

Dacht dat ik toch aardig wat fietservaring had opgedaan de laatste tijd maar misschien is een terug-trap-fiets zonder versnellingen en windje tegen niet erg bevorderlijk voor een goed tempo!!!!!


Heb in ieder geval genoeg op de fiets gezeten de afgelopen weken......
en vlieg morgen weer terug naar Meneer X, Jazz en mijn groene vervoersmiddel Kermit.

Jazz heeft gisteren een aanrijding met een auto overleefd dus die kan wel een extra knuffel gebruiken als ik weer thuis ben.....(al heeft ze op de werktijden van haar baasje na wel genoeg baasje-hond-time gehad zo te horen aan alle dingen die ze nu mag doen die eerder verboden voor haar waren)!!!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....