zaterdag 9 juni 2012

GESPREK VAN DE DAG.....

Het weer was de afgelopen dagen de meest voorkomende gespreksstof.....
Helaas niet het lekkere zomerweer maar meer de hoeveelheid regen die constant neerviel en de wind.
Vanaf vandaag zal De Voetbal wel het gesprek van de dag overnemen.......er verschijnen steeds meer oranje vlaggetjes in de straten en momenteel is het heel stil in de straat. Een uurtje geleden is de halve straat vertrokken naar de strandtent en café om Holland te zien spelen in hun eerste wedstrijd.

2 jaar geleden een keertje meegeweest en meteen verloren ze in de finale tegen Spanje....ik heb dus een mooi excuus ( Landsbelang) om lekker thuis te blijven en een andere zender dan sport op te zetten!!!!!
Marc is ook thuis met een vriendje en hij heeft beloofd de stand door te geven na de wedstrijd.....en bij ieder oranje doelpunt zal er ongetwijfeld buiten getoetert worden....

Vandaag een hele dag met de verfkwast in de weer geweest. ik kon het toch niet laten en toen ik mijn zusje de afgelopen dagen de voorboel zal verven ben ik ook maar begonnen....

Schuren....rot werk......in de grondverf zetten....leuk......tweede laag grondverf....iets minder leuk!

De eerste twee klusdagen zitten er dus op

Van bruin naar zwart en volgens Marc veel moderner!!!!!

Van de week met Jet een fotouitstapje gemaakt...'t was vreselijk saai grijs weer maar wel leuk om er zo samen uit uit te trekken met de camera.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....