donderdag 14 juni 2012

DAGJE OP DE SCOOTER

Van mijn zusje had ik een scooter tochtje samen met haar voor mijn verjaardag gekregen en vandaag was het zover.
De hond naar haar vaste logeeradres, Marc op kamp en Femmy mocht alleen naar huis komen voor de lunch!

Ik heb nooit een brommer gehad en er ook nog nooit op gereden...ja een paar keer achterop dus zover ging mijn ervaring op een 'gemotoriseerd voertuig'....de dame van de verhuur zei dat onze elektrische scooter het zelfde was als een normale scooter dus ik knikte volgzaam ja en hoopte dat het allemaal wel los zou lopen als ik er eenmaal op zat.....

Vanaf de eerste tot de laatste minuut heb ik genoten...wat was dit ontzettend leuk!!!!!!

Van Zoutelande naar Westkapelle, Domburg, Veere, Vrouwepolder, Gapinge, Middelburg, Vlissingen....het werd een heel rondje Walcheren.

Iedereen die we inhaalden had commentaar op de elektrische scooter....hij maakt namelijk geen geluid!

Onderweg hebben we lekker geluncht, wat gedronken, wat gesnoept....

We zijn weilanden ingeweest en konden een net geboren kalfje aaien, stonden midden tussen honderden schapen.....




Ik roep al jaren dat ik een scooter wil....
en nu weet ik het zeker...
Ik ga sparen voor eentje!!!!!

Het liefst zo'n mooie ouderwetse Vespa
beige met een bruin zadel
(maar voor een andere wil ik best een compromis sluiten)

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit. Eindelijk ook zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal gewoon doorsparen voor eentje die wat meer herrie maakt. Iets van een yamaha r6je??

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....