dinsdag 24 april 2012

REGEN

Het was vanochtend zo donker buiten terwijl de regen met bakken naar beneden kletterde, dat ik maar weinig zin had om mijn bed uit te komen.
Wat een luxe om iedere dag zo lang als je wilt te kunnen blijven liggen....
Geen kids meer in huis, geen werk en Meneer X die 's morgens de hond altijd uit laat !!!!! (en ze waren beide vandaag behoorlijk nat).


Vandaag na het uitslapen het huis maar eens opgeruimd, stof gezogen en gedweild.....
Maakt niet uit hoe vaak je dit doet na een half uur ligt het alweer vol met hondenhaar! Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat er binnen ons gezin nooit iemand een allergie had voor vuil of voor een zweverig-zwart-hondenharig-tapijt!

Wat zou trouwens de half waarde tijd van hondenhaar zijn???????

Goed..... het huis is schoon, mijn dagelijkse testjes gedaan (zowel voor de engelse als nederlandse test 100%), mailtjes zijn bijgewerkt, DrawSomething verstuurd en zowel de wasmachine als droger zijn hard voor me aan het werk.....

Lekker tijd om me in mijn boek te verdiepen voor de rest van de middag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....