woensdag 28 maart 2012

TELELENS

Al een aantal dagen ben ik bezig vanaf het balkon wat overvliegende vogels te fotograferen.



Het is nog al een zwaar ding dus het moet op een statief (en omdat ik altijd bang ben dat ie omvalt moet ik wel in de buurt blijven.)

Zit ik gewoon met een boek te lezen of heb ik visite dan durven ze wel....pelikanen, meeuwen en de twee roofvogels vliegen laag over het balkon, blijven zweven boven mijn hoofd en het is alsof ze een spelletje spelen; pak me dan als je kan!!!!!

Zodra ik alles heb opgezet zijn ze in geen velden te vinden en sta ik daar een beetje voor Piet snot naast mijn lens...
Mensen die op de dijk aan het wandelen zijn zie je in de verte turen in het verlengde van mijn lens en vragen zich natuurlijk af wat ik zie en zij niet!

Nou het hele project is dus een beetje mislukt....of meer alle foto's zijn merendeel mislukt.

Heb een heleboel vliegende pelikanen.....als stipjes aan de horizon......
heb de roofvogels met uitgestrekte klauwen....als een stipjes aan de horizon.......
heb een meeuw met een gevangen vis die nog half uit zijn bek hangt.....je raadt het al

Als ik de foto's vergroot zijn ze helaas niet meer scherp!!!!!!

Helaas.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....