donderdag 8 maart 2012

RUSTIG AAN

Nog steeds rustig aan.....en het begint een klein beetje te vervelen... Hoeveel boeken kun je lezen en hoeveel libelles kun je verknippen tot recepten....TV kijken de hele dag is ook niets...vooral als je niet houdt van Dr Phil, Ellen, Dr Oz, verkooppraatjes en jeugdprogramma's.

Had gehoopt op wat beter weer en dat ik lekker in de tuin had kunnen wegdommelen met een boek!
Helaas, tijdens mijn ziekenhuis opname stralend weer, de eerste paar dagen thuis bloedheet (en maar klagen) en nu een beetje herfstachtig met wolken, wind & a shower of two zoals ze dat zo mooi zeggen op het weerbericht (het weer.... het is ook nooit goed).

Af en toe zit ik een beetje te klooien op de computer....of ga ik eens door alle files oude foto's om te zien welke ik allemaal heb...of welke ik kwijt ben geraakt door de computer crash van vorig jaar!



Foto's nemen mag momenteel alleen met het kleine cameraatje (de andere is te zwaar) en hier in de buurt heb ik ook al alles op plaat vastgelegd....

Het hoogtepunt van de week waren de 8 pelikanen die overvlogen (helaas is het kleine cameraatje niet zo snel dat je continue kan blijven doorklikken en kans hebt op wat mooiere scherpere foto's).

Iedere dag zit ik om 19.30 voor de buis gekluisterd voor MKR (my kitchen rules) een kook programma met een competitieve inhoud. Wat achteraf zo leuk in elkaar geknipt en geplakt wordt dat het een genot is om naar te kijken vooral naar wat iedereen aan het bitchen is. Voor de eerste keer kan ik werkelijk iedere aflevering zien doordat ik niet mag werken. Met Fango, een app op de iPad kan je alle commentaren en meningen bekijken van kijkend Victoria.....ook heel leuk!

Meneer X is nog steeds erg lief voor me.....
die zal straks ook wel blij zijn als alles weer bij het oude is!


2 opmerkingen:

  1. mooie foto mam. Wil nu weer op safari. Als we de visa hebben gaan we meteen boeken. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Hi Lotte, duurt wel lang he die visa!
    Hopelijk hebben jullie em snel in huis.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....