zaterdag 17 maart 2012

CITIZEN PARTY

Gisterenavond uit geweest naar een citizen party....

Eerst stonden we aan de voordeur van het verkeerde huis. We vonden ook al dat er zo weinig auto's in de straat stonden terwijl de feestjes van Hannelore meestal druk bezocht werden. Het huis zag er ook maar donker uit en op ons bellen werd niet opengedaan.

'Verkeerde datum?', aldus meneer X
Nee dacht ik nog, 16 maart en we hebben net een jarige dochter aan de telefoon gehad dus de data zat wel goed!

Verkeerd huisnummer dan? Nee ook niet! Het nummer was hetzelfde als op mijn post it wat in de auto lag.

Verkeerde straat? Gelukkig had meneer X zijn iPhone bij zich zodat ik toegang tot mijn email had....Na even zoeken vond ik de uitnodiging e-mail......Margaret Street!!!!! Daar stonden we toch.....
Nee dus...we stonden in Margarita Street en ook al lijkt het er een beetje op we moesten duidelijk een paar straten verderop zijn....

Daar aangekomen wisten we zeker dat we aan het juiste adres waren....in de straat geen parkeerplekje te vinden en het huis was feestelijk verlicht.

Het was een heerlijke avond met lekkere hapjes, een quiz met citizen vragen die ze op haar examen had gehad (vragen waarop de meeste australiers zelf waarschijnlijk het antwoord niet op weten). Het meezingen van Walzing Matilda het onofficiƫle volkslied en een Aussie slang quiz.

Zelf zou ik nooit mijn Nederlanderschap in willen ruilen....hoe mooi of fantastisch het andere land ook is.....
Gelukkig maar want zo'n goed georganiseerd feestje met zoveel mensen als we gisteren hebben gehad is heel moeilijk te evenaren!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....