maandag 28 november 2011

SLEUTELS

Aan het einde van de dag besluit ik de auto eens een wasbeurt te geven. Sleep de tuinslang naar voren, vul een emmer met sop en pak een paar sponzen en een zeem uit de kast....

Stap de auto in en laat ondertussen de garagedeur omhoog zoemen.
Sleutel past niet in het contact en zie dat ik de rode sleutel (van de rode auto) heb gepakt uit het kommetje sleutels! Op zoek naar de groene dus. In het kommetje en de bak met (lege) poepzakjes voor de hond zit ie niet. Dit is eigenlijk de plek waar ik ALTIJD mijn sleutels leg. Mijn bril ben ik gedurende de dag verscheidene malen kwijt maar mijn sleutels liggen ALTIJD op een van deze twee plekjes. Grrr, ik ga naar boven en kijk op de tafel, het aanrechtblad, de nachtkastjes, de badkamer maar nergens zijn de sleutels te vinden. Vast Etienne die ze heeft kwijt gemaakt....Het is altijd makkelijk iemand anders de schuld te geven en ooit heeft hij alle auto- en huissleutels mee genomen op een zaken reis naar Zweden......(terwijl ik thuis zat met 3 schoolgaande kids waaronder er eentje met een gebroken been in het gips). Zoiets vergeet je natuurlijk niet snel.

Etienne is namelijk altijd alles kwijt....of denkt het kwijt te zijn....vooral zijn portemonee.

Ik bel ET op zijn werk maar hij heeft de sleutels niet en ik ben als laatste de deur uit geweest naar de supermarkt met de groene Mazda.....

Geloven deed ik hem niet echt dus maar weer verder zoeken...rondje wat we met Jazz gewandeld hadden terug gefietst in de 'hoop' de verloren sleutels te vinden. Koelkast, lades, voorraadkast......kantoor, lade's, garage, vuilnisbak maar de sleutles bleven weg!

Ondertussen is ET thuis en zoekt mee. Ik zoek in jaszakken van Etienne waar ik normaal gesproken wel eens mijn sleutels terug vind maar niets......ik geef hem nog steeds stiekum de schuld......

Eindelijk vind ik ze terug....in mijn vest wat ik weer terug in de kast gehangen had!!!!!!

Sorry, sorry, sorry ...ik was zelf de schuldige.

OK 99 van de 100 keer leg ik mijn sleutels in het bakje of mand........

Gelukkig was ik ze nu en niet morgen kwijt terwijl ik klaar stond om naar mijn werk te gaan!!!!


Ennuh weet iemand het paswoord van ET z'n iCloud???????
Dat is ie namelijk kwijt!

Opgelucht heb ik daarna allebei de auto's maar een goeie wasbeurt gegeven.....

2 opmerkingen:

  1. oh zo grappig, ik ben ook altijd mijn sleutels en mijn pinpas kwijt (dan ga ik shoppen en heb ik geen zin in een zware handtas dan neem ik alleen de pinpas mee, maar vergeet m terug te stoppen in mijn portomonee...
    en wat een leuke sleutelbos... (geluksdubbeltje helpt niet als je de bos kwijt bent he!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Ik heb ook wel een een volle boodschappen kar achter moeten laten bij de supermarkt omdat mijn pasje nog in de fototas zat...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....