woensdag 30 november 2011

ROT TAAL & IN HET NIEUWS

Elke keer als ik denk dat de test wel goed is gegaan op beterspellen.nl blijkt dat ik er duidelijk weer geen kaas van heb gegeten. Ga iedere keer het schip in met hoe kan het ook anders: 't kofschip. Blijkbaar lukt dit niet op je gevoel en ik zal proberen voortaan die regel maar eens op mijn spelling toe te passen. Maar er zitten ook andere addertjes onder het gras zoals.....rummikub spelen. Weet ik precies hoe je het spel speelt en spelt maar het spellen van een spelletje rummikub heet dus rummikuPPen....wie o wie heeft toch dit moeilijke taaltje verzonnen!



Dat de wereld omroep aan een afscheidsreis begonnen is wist ik maar dat ze ook op het werk langs geweest zijn wist ik niet. In een mailtje van de RNW zag ik een interview met bewoners uit de units (deze wonen zelfstandig op het terrein waar ook de hostel is). De ingang en het lekkere hollandse winkeltje waren te zien....

Straks mag ik er weer naar toe.

Ons 'prive-strandje' is vandaag in het nieuws maar niet om een leuke reden. Op ons plekje is het lichaam van een kayaker aangespoeld die sinds gisteren werd vermist. Een tweede man is een eindje verderop waar we altijd de hond uitlaten aangespoeld. Het was gisteren heerlijk weer maar dat sloeg zoals gewoonlijk weer eens om in flinke wind waardoor de kayakers waarschijnlijk in de problemen zijn gekomen. De hele dag zijn de helicopters al in de weer boven de bay....
Akelig nieuws!

2 opmerkingen:

  1. oh jakkie, je zal zo iemand maar vinden he!! Nog erger voor de familie van de persoon natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Ben blij dat ik het niet was die hem vond...denk dat je daar nog jaren wakker van ligt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....